سانترال ويپ
خريد و فروش تلفن هاي سانترال

معرفي تلفن تحت شبكه يالينك

قبل از معرفي تلفن تحت شبكه يالينك بهتر است بدانيم كه مجموعه ايمن ارتباط پس از معرفي كامل كمپاني گرنداستريم به شما عزيزان، ارائه اطلاعات لازم جهت بهترين خريد مشتريان و همچنين تمامي محصولات آن در زمينه تجهيزات ويپ، به معرفي يكي ديگر از شركت هاي بزرگ و قديمي به نام يالينك خواهد پرداخت كه اين كمپاني نيز مانند كمپاني گرنداستريم به توليد و پخش تجهيزات ويپ پرداخته و در سراسر دنيا توزيع مينمايد. يكي از نكات بسيار مهم در رابطه با تلفن تحت شبكه يالينك در مقايسه با ساير برند هاي تلفن تحت شبكه، زيبايي و ظرافت بينظير اين گوشي ها ميباشد كه داراي ظاهري بسيار زيباتر و كارآمد تر ميباشند.

كمپاني يالينك Yealink در سال 2001 در كشور چين فعاليت خود را آغاز نمود و پس از 4 سال، در سال 2005 توانست به رتبه خوبي در صنعت توليد تلفن هاي USB ساپورت در جهان برسد و پس از تلاش هاي بي وقفه در سال 2010 به بزرگترين توليد كننده تلفن هاي تحت شبكه مبتني بر پروتكل سيپ در چين و سپس در سال 2014 به دومين تامين كننده بزرگ تلفن هاي ويپ تبديل شد.

نمايندگي يالينك با تيم R&D خود توانسته است محصولاتي را توليد نمايد كه مي تواند به اكثر سانترال هاي تلفني در دنيا متصل گردد و همچنين توانسته است با ارائه كيفيتي مطلوب به سطج فروش فوق العاده اي در دنيا دست يابد. ادعاي يالينك بر اين است كه آنها دومين برند پرفروش در دنياي تلفن تحت شبكه يا IP Phone هستند. در حال حاضر اين كمپاني در بيش از 100 كشور نماينده فروش فعال داشته و يكي از پر طرفدارترين تجهيزات ويپ را در بين ساير برند ها دارد.

براي مشاهده ي ادامه ي مقاله روي تلفن تحت شبكه يالينك كليك نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۴:۵۰ ] [ پريسا صيدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی