سانترال ويپ
خريد و فروش تلفن هاي سانترال

سوئيچ شبكه كي دي تي مدل KP-0401H2

سوئيچ شبكه كي دي تي مدل KP-0401H2 توليد شده در نسل دوم از سوئيچ هاي PoE كمپاني كي دي تي ميباشد. نسل دوم يا همان H2 در واقع بر اساس معماري تراشه هاي پايه تجهيزات شبكه ساخته شده است و تمام پورت هاي اين نسل شامل Uplink ها و PoE ها از سرعت 100 مگابيت برثانيه را نيز پشتيباني ميكند. اين سوئيچ شبكه داراي 4 پورت PoE با سرعت 100 مگابيت بر ثانيه است كه هر پورت آن 30 وات توان خروجي كنترل شده با قابليت محافظت در برابر اضافه بار و اتصال كوتاه را دارد كه صد در صد توان خروجي استاندارد IEEE802.3at را پوشش ميدهد و كاربران به راحتي ميتوانند در مجموعه به استفاده از انواع مركز و تلفن ويپ و ديگر تجهيزات شبكه استفاده نمايند.

سوييچ شبكه كي دي تي مدل KP-0401H2 داراي فناوري طراحي و ساخت اوليه ميباشد و در طراحي آن از پردازشگر هاي Realtek تايوان استفاده شده و پورت هاي شبكه در اين سوييچ با روكشي از طلا به ضخامت 3 ميكرون پوشيده شده كه در برابر رطوبت و زنگ زدگي مقاوم ميباشد. سوئيچ شبكه كي دي تي مدل KP-0401H2 با وجود پاور بيروني 90 وات داراي سيستم محافظت در برابر گرماي بيش از حد، اتصال كوتاه و افزايش ولتاژ ناگهاني با استفاده از تكنولوژي Forward تغذيه ميگردد كه بالاترين كيفيت ممكنه را داشته و با كمترين حرارت توليدي در حد 55 درجه سانتيگراد در سانترال ويپ فعاليت ميكند.

جهت خريد محصول و مشاهده ي ادامه ي توضيحات روي سوئيچ شبكه كي دي تي مدل KP-0401H2 كليك نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۱۴:۴۶ ] [ پريسا صيدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی