سانترال ويپ
خريد و فروش تلفن هاي سانترال

مشخصات راديو وايرلس ميكروتيك RBDynaDishG-5HacDr3

راديو وايرلس روترميكروتيك RBDynaDishG-5HacDr3 يكي از برندهايي است كه داراي تجهيزات مقرون به صرفه و ايده آل براي محيط هاي كوچك ميباشد. راديوهاي سري nanoStation، با طراحي جديد و با تكنولوژي MIMO 2×۲ نسبت به مدل هاي پيشين خود سريع تر و پايدارتر عمل مي نمايد. DynaDish 5 اولين و ارزانترين CPE ارائه شده در بازارهاي بين المللي بوده و تمامي استانداردهاي طراحي و فيزيكي در آن رعايت شده است.

راديو وايرلس نقش مهمي را مي تواند در شبكه ها ايفا كند و شبكه هايي كه دوربين مداربسته در آن ها استفاده شده است زيرا مي تواند تصاوير گرفته شده را از راه دور به سوئيچ يا ديگر تجهيزات شبكه ارسال كند. راديو وايرلس ها با آنتن هاي وايرلسي كه دارند مي توانند تصاوير و اطلاعات را به دستگاه ها منتقل كنند و به سوئيچ متصل مي شود و با امواج راديويي اطلاعات ذخيره شده را به آي پي مورد نظر ارسال مي كند. سيستم عامل استفاده شده براي اين دستگاه RouterOS با لايسنس سطح 3 مي باشد كه مختص به كمپاني ميكروتيك است.

راديو وايرلس ميكروتيك هپ لايت RBDynaDishG-5HacDr3 با استاندارد 802.11a/n/ac سازگاري دارد و برد آنتن آن برابر با 25GHz مي باشد و داده ها را در دو لاين با سرعت 867Mbit/s منتقل مي كند. عملكرد راديو وايرلس به اين صورت مي باشد كه مي تواند به دو صورت نقطه به نقطه (Point to Point) و حالت CPE تبادل اطلاعات كند. راديو وايرلس ميكروتيك مدل RBDynaDishG-5HacDr3 از يك تراشه QCA9892 برخوردرا است كه سرعت فركانس آن برابر با 720MHz مي باشد و از شبكه هاي بيسيم Wi-Fi 5 بهره مي برد.

راديو وايرلس مدل DynaDish 5 با پارت نامبر RBDynaDishG-5HacDr3 به يك پورت اترنت مجهز شده است كه سرعت انتقال داده آن برابر با 10/100/1000BaseT مي باشد. برد اين دستگاه با معماري MIPSBE توسط كمپاني ميكروتيك ساخته شده است كه از يك پردازنده تك هسته اي QCA9557 بهره مي برد. از ديگر ويژگي هاي ديگر اين محصول مي توان به برخورداري از مانيتور براي نمايش دماي PCB و ولتاژ سيستم اشاره كرد كه ولتاژ ها را به صورت نمودار به نمايش مي گذارد. اين دستگاه از يك حافظه رم با ظرفيت 128 مگابايت و يك حافظه فلش با ظرفيت 16MB از نوع FLASH بهره مي برد. همچنين اين راديو وايرلس مي تواند در دماي كاري -40 تا 70 درجه سانتي گراد عملكرد داشته باشد.

جهت خريد محصول و مشاهده ي ادامه ي توضيحات روي راديو وايرلس ميكروتيك RBDYNADISHG-5HACDR3 كليك نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۳۲:۵۵ ] [ پريسا صيدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی