سانترال ويپ
خريد و فروش تلفن هاي سانترال

مشخصات ويدئو كنفرانس يالينك مدل M400-0012

ويدئو كنفرانس يالينك مدل M400-0012 داراي طراحي بينظير و قابليت هاي فوق العاده و 4K هوشمند، نقطه پايان كنفرانس براي اتاق هاي كوچك به شمار مي آيد و اين قابليت را به كاربران ميبخشد كه در هر لحظه و در تمام نقاط جهان، كنفرانس برقرار نموده و از كيفيت صدا و تصوير بينظير اين سيستم بهره ببرند. اين ويدئو كنفرانس كاملاً نيازهاي كنفرانسي كاربران را با هم ادغام ميكند و راه اندازي آن را با حداقل 3 كابل ساده به نتيجه ميرساند.

ويدئو كنفرانس تلفن تحت شبكه يالينك مدل M400-0012 با تركيبي از دوربين 20 مگاپيكسلe-PTZ ديجيتال با زوم 4 برابري، FoV فوق العاده گسترده 133 درجه، نويد يك عملكرد عالي را در جزئيات و پانوراما ميدهد. دوربين ultra-HD 4K ، وجود فناوري AI (تشخيص چهره، مكان منبع صدا، رديابي صدا و غيره) و درپوش لنز اتوماتيك داخلي، روان و با كيفيت بودن و امنيت كنفرانس هاي روزانه شما عزيزان را تضمين مي كند. طراحي تمام اين قابليت ها در كنار هم، امكان استقرار بي سيم و اشتراك سريع را فراهم مينمايد كه تمام جلسات شما را به روشي هوشمندانه اما آسان پيش ميبرد.

دوربين ويدئو كنفرانس يالينك مدل M400-0012 با داشتن فناوري هاي پيشرفته هوش مصنوعي و سيستم دوگانه دوربين 133 درجه FoV e-PTZ و دوربين PTZ نوري 4K 3.5X به يك دوربين كنفرانسي با كيفيت تبديل شده كه با وجود درپوش برقي لنز دوربين، درب ويدئو كنفرانس به طور خودكار باز شده و در صورت عدم استفاده از دوربين نيز بسته مي شود كه موجب شده به خوبي لنز پوشانده شده و از آن محافظت گردد.

ويدئو كنفرانس يالينك مدل M400-0012 علاوه بر كيفيت بالاي ويدئويي كه به كاربران خود ميبخشد، كيفيت صوتي بسيار پر قدرتي نيز ارائه ميدهد. كيفيت Full hd و شفافيت صداي اين وب كم به دليل استفاده از تكنولوژي جديد Yealink Shield قادر است تا صدا هاي مزاحم پس زمينه را از صدايي كه دستگاه دريافت مي كند تفكيك كرده و آن ها را حذف نمايد. اين دستگاه به طور دائم نويز هاي اضافه را از فايل هاي دريافتي حذف كرده و صداي بسيار شفاف و واضحي را نيز ارائه ميدهد. در كل ميتوان گفت صداهايي كه بلندگوي ميكروفون 8 تايي در MEMS اين ويدئو كنفرانس يالينك پخش مينمايد بسيار با كيفيت تر از نمونه هاي مشابه ميباشد. در اين سيستم ميكروفون تك جهته MEMS در يك آرايه ميكروفون خطي تعبيه شده است تا قابليت حذف صدا و طنين صدا را افزايش دهد و همچنين جديدترين الگوريتم Beamforming و رديابي صحيح جهت گيري صدا و محافظت از كيفيت را با فناوري دو طرفه به ارمغان مي آورد.

جهت خريد محصول و مشاهده ي ادامه ي توضيحات روي ويدئو كنفرانس يالينك مدل M400-0012 كليك نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۵ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۰۲:۰۶ ] [ پريسا صيدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی