سانترال ويپ
خريد و فروش تلفن هاي سانترال

مشخصات گوشي يالينك مدل T53

گوشي يالينك مدل T53 يكي از گوشي هاي روميزي باسيم از سري مدل هاي تجاري رده 5 برند يالينك (Yealink) بوده كه از طراحي زيبا و منحصر بفردي برخوردار مي باشد، اين تلفن ويپ با يك پورت WAN با سرعت 1000/100/10 مگابيت بر ثانيه و به كمك 12 اكانت SIP؛ جهت برقراي تماس تلفني در بستر شبكه استفاده مي گردد، همچنين اين گوشي از يك پورت LANبهره برده و از آن مي توان بعنوان يك سوئيچ نيز استفاده نمود و تلفن را به همراه كامپيوتر و ديگر دستگاه ها به صورت همزمان به آن متصل نمود.

با پشتيباني از Opus؛ سري Yealink T5S؛ در پهناي باند بالا و اينترنت ضعيف، در مقايسه با ديگر كدك هاي باندهاي پهن و محدود، كيفيت صوتي خوبي را ارائه مي دهد. گوشي يالينك مدل T53 از جنس مرغوب و با كيفيت ساخته شده و اين تلفن يك راه حل ارتباطي و كاري عالي براي مديران و متخصصان است. اين تلفن سرشار از ويژگي‌ها است كه قابليت فعاليت‌هاي كاري روزانه را افزايش مي‌دهد و ارتباطات مديران پر مشغله را متمركز مي كند.

شما مي‌توانيد براي استفاده از تلفن تحت شبكه T53 يالينك، هدست UH36 را نيز به آن وصل كنيد تا در هنگام مكالمه دستانتان آزاد باشد. اين گوشي داراي امنيت بالا در رمز گذاري مي باشد كه امكان آپگريد فريم ور و تنظيم كردن گوشي تلفن به صورت كنترل از راه دور با امنيت بالا را ممكن مي نمايد.

جهت خريد محصول و مشاهده ي ادامه ي توضيحات روي گوشي يالينك مدل T53 كليك نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۰۷:۴۳ ] [ پريسا صيدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی