سانترال ويپ
خريد و فروش تلفن هاي سانترال

سخني با شما عزيزان در خصوص راه اندازي سيپ ترانك

مجموعه ايمن ارتباط سالهاست با هدف رضايتمندي كامل مشتريان عزيز خود در راستاي فروش سانترال ويپ و همچنين راه اندازي سيپ ترانك دست از كوشش برنداشته و با افتخار تمام در اين زمينه به مشتريان خود بهترين خدمات را ميدهد. در اين مقاله ما سعي به معرفي خطوط جديد سيپ ترانك و نصب تلفن سانترال و راه اندازي سيپ ترانك آن خواهيم پرداخت، با ما همراه باشيد.

يكي از كلمات تخصصي در زمينه راه اندازي ويپ كه چند سال است زياد به گوشمان خورده، استفاده از خطوط سيپ ترانك SIP TRUNK ميباشد كه تمامي كارشناسان و فعالين در زمينه آي تي با آن آشنايي داشته و بسياري از مجموعه هاي بزرگ و كوچك از اين خطوط در حال استفاده ميباشند.

معني سيپ ترانك

در ابتدا به معني كلمه سيپ ترانك ميپردازيم: كلمه سيپ مخفف Session Initiation Protocol ميباشد و به طور ساده يك پروتكل جهت برقراري مكالمه بر روي بستر شبكه بوده كه مهم ترين پروتكل براي انتقال صدا بر روي شبكه يا VoIP است و وظيفه برقراري يك مكالمه تلفني و مديريت آن را نيز بر عهده دارد. پس با اين تعاريف مي توان گفت، اگر قصد داريم مكالمات تلفني را با استفاده از شبكه IP، برقرار كنيم به پروتكل SIP نياز داريم.

حال به معني كلمه ترانك خواهيم پرداخت، اين كلمه بيش از اينكه يك موجوديت فيزيكي باشد، يك مفهموم ميباشد. به عبارت بهتر ميتوان گفت ترانك به قابليت ارتباط مكالمه بيشتر از يك تماس گفته ميشود، اين اصطلاح براي كساني كه با سانترال هاي سنتي سر و كار داشته اند نيز آشناست. حال كه با مفاهيم سيپ و ترانك به صورت مجزا آشنا شديم، مي توانيم حدس بزنيم كه SIP Trunk به چه معناست.

سيپ ترانك به ارتباطي گفته مي شود كه از طريق بستر شبكه و با استفاده از پروتكل SIP، امكان برقراري مكالمات را فراهم مي كند كه ارتباط را از مركز سرويس دهنده سيپ ترانك به مركز سانترال مجموعه برقرار ميكند. لازم به ذكر است سيپ ترانك مخابرات يا ISP به سخت افزار كمتري نياز دارد زيرا پياده سازي آن بيشتر بر بستر شبكه و اينترنت بوده و اطلاعات از طريق پروتكل اينترنت يعني IP ارسال مي شوند.

براي مشاهده ي ادامه ي مقاله روي راه اندازي سيپ ترانك كليك نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۷ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۱۰:۰۳:۵۶ ] [ پريسا صيدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی