سانترال ويپ
خريد و فروش تلفن هاي سانترال

تاريخچه يالينك

يالينك يك مارك جهاني است كه در كنفرانس ويديويي، ارتباطات صوتي و راه حل هاي همكاري با بهترين كيفيت در كلاس، فناوري نوآورانه و تجربه كاربر پسند متخصص است. يلينك به عنوان يكي از بهترين ارائه دهندگان در بيش از 140 كشور و منطقه، در سهم بازار جهاني محموله هاي تلفن SIP رتبه 1 را دارد. شركت يالينك در سال 2001 تاسيس شده است كه با طي سالها افتخارات بسياري كسب كرده است كه در زير به تعدادي از آنها در سالهاي مختلف اشاره مي كنيم.

يلينك در سال 2005 تا 2010 به عنوان بهترين تامين كننده تلفن USB و همچنين بهترين تامين كننده تلفن سيپ در چين تبديل شد. در سال 2013 مركز تحقيق و توسعه ي خود در هانگزو افتتاح كرد. در سالهاي 2014 تا 2019 هرساله شركت يلينك به موفقيت هاي ديگري نظير تبديل شدن به دومين ارائه دهنده ي برتر تلفن ويپ، انتشار سيستم كنفرانس ويديويي، شريك شدن با شركت سوني و افتخارات ديگر دست يافت. در سال 2016 شركت يالينك با يك سري برند هاي معتبر از جمله AT&T, British Telecom, KPN, Proximus همكاري خود را آغاز كرد و در سال 2018 توانست در زمينه SIP DESKTOP PHONE رتبه يك جهان را به خود اختصاص دهد.اين شركت به تمام سازمان هايي كه در سراسر جهان قرار دارند كنفرانس ويدئويي ميدهد و با تحقيق و مطالعه بر ساخت محصولات جديدي تمركز دارد.همچنين شركت yealink از حق فني بسيار برجسته اي در زمينه ثبت اختراعات فضاي ابري و پردازش رسانه ها برخوردار است. امروزه توليدات يالينك در زمينه‌هاي ويديو كنفرانس تحت شبكه (video conferencing) و voice communications با استفاده از تكنولوژي نوآورانه و بهترين كيفيت و تجربه كاربر پسند به بازارهاي جهاني عرضه شده است.

جهت مشاهده ي ادامه مقاله روي نمايندگي يالينك كليك نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۰۶:۴۵ ] [ پريسا صيدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی