سانترال ويپ
خريد و فروش تلفن هاي سانترال

تلفن ويپ گرنداستريم

شركت گرنداستريم از سال 2002 با راه حل هاي SIP كه به كسب و كارها امكان بهره وري بيشتر از هر زمان ديگري را مي دهد، ارتباط جهاني برقرار كرده است. راه حل هاي برنده جايزه ما در خدمت تجارت و مشاغل كوچك و متوسط و در سراسر جهان به دليل كيفيت، قابليت اطمينان و نوآوري شناخته شده اند. راه حل هاي سانترال ويپ گرنداستريم باعث كاهش هزينه هاي ارتباطي، افزايش حفاظت از امنيت و افزايش بهره وري مي شوند. محصولات مبتني بر SIP با استاندارد هاي ما قابليت همكاري گسترده اي را در سراسر صنعت، همراه با ويژگي هاي بي نظير، انعطاف پذيري و رقابت قيمت ارائه مي دهند. محصولات ويپ گرنداستريم شامل تلفن ويپ نيز مي باشد.

Grandstream از سال 2002 جهان را به طرز راحتي بهم متصل كرده و به معناي كيفيت، نوآوري و قابليت اطمينان است زيرا ما تقريباً 20 سال است كه با تمركز اصلي به حداكثر رساندن بهره وري، كارآيي و ارتباطات تجاري محصولات پيشرفته ارتباطات يكپارچه IP توليد مي كنيم. طيف گسترده اي از محصولات ويپ گرنداستريم به ارتباط كسب و كار در سراسر جهان كمك مي كند در حالي كه به آنها امكان مي دهد بيش از هر زمان ديگري به موفقيت برسند. محصولات گرنداستريم با بالاترين استاندارد نگهداري مي شوند و بر اساس نياز بازار با در نظر گرفتن مشتريان طراحي مي شوند. هر دستگاه با دقت و تمركز زياد و همچنين انجام يك سري آزمايشات داخلي و بتا، با مواد مرغوب توليد مي شود تا بتوانيم محصولات با كيفيت عالي در اختيار مشتريان خود قرار دهيم.

بيشتر كسب و كارها در سراسر جهان به راه حل هاي Grandstream اعتماد مي كنند و اين كمپاني نه تنها با ارائه محصولات قابل اعتماد، بلكه پشتيباني عالي، آموزش فني، آموزش فروش و موارد ديگر به كاربران خود آرامش و راحتي كار بخشيده. محصولات ويپ گرنداستريم كه از يك شركت آينده نگر متمركز بر تحقيق و توسعه براي ارائه نوآورانه ترين محصولات به بازار است، با توجه به نيازها و خواسته هاي مشتريان خود، ايده آنها را به واقعيت تبديل ميكند. لازم به ذكر است گرنداستريم به طور مداوم در حال يافتن راه هايي براي كمك و بهبود ساير مشاغل و سازمان ها است كه از طريق محصولات ما نوآوري و تكامل مي يابند.

جهت مشاهده ي ادامه ي مقاله روي تلفن ويپ گرنداستريم كليك نماييد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۹ شهريور ۱۴۰۰ ] [ ۰۹:۲۰:۱۴ ] [ پريسا صيدي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی